CHRUPIĄCE KREWETKI Z TAMARYNDEM I CHILLI Z ORZECHOWO-ZIOŁOWYM CHUTNEY...

Chrupiące krewetki z tamaryndem i chilli z orzechowo-ziołowym chutney z Rose 2015 z winnicy Turnau to idealne połączenie, które sprawdzi się jako przystawka. A jak przygotować tą potrawę dowiecie się z zaprzyjaźnionego bloga kulinarnego Nóż i Widelec.
 
 
Polecane do wina:
 
Rose 2015 z Winnicy Turnau o przepięknej perlistej barwie różu, aromatach letnich owoców odnajdujących truskawkę, czerwoną porzeczkę oraz poziomki. W ustach zaskakująca świeżość dzięki cytrusowej kwasowości. Dobre wino, które znakomicie sprawdzi się jako aperitif lub też zostanie podane do chrupiącej krewetki. Wino to dostaniecie na przykład w 13Win, Kondrat Wina Wybrane czy też 6Win. Cena oscyluje na poziomie 55 zł.

Dobrym odpowiednikiem na aperitif lub też do przystawki będzie Penine Istenic No.1 Cuvee Speciale, (70% Chcardonnay, 30% Rumeni Plavec), gdzie za 69 zł w Vino Vita otrzymacie fajne bąbelki z delikatnymi aromatami owoców cytrusowych, średnią kwasowością i musującą na podniebieniu mineralnością.

1 komentarz:

  1. Ciekawa propozycja, na pewno spróbuję. A jak już mowa o alkoholu, to nie ukrywam, że mam zamiar sama spróbować działanie destylatora. Widziałam, że https://dobrydestylator.pl/kolumna-klasyczna-fi-54 jest dość polecany, wiec chyba się skuszę na jego zakup. Mam nadzieje, że wyjdzie mi mój pierwszy trunek.

    OdpowiedzUsuń