TATAR Z ŁOSOSIA Z AVOKADO, KISZONĄ CYTRYNĄ, ZIELONYM OGÓRKIEM, SZALOTKĄ I CZARNUSZKĄ...

Tatar z łososia z avokado, kiszoną cytryną, zielonym ogórkiem, szalotką i czarnuszką jest lekką przystawką, która idealnie sprawdzi się w letnie dni lub też jedna z potraw kolacyjnych.
 

Przepis na tą przystawkę znajdziecie na zaprzyjaźnionym blogu Nóź i Widelec


Polecane do wina:

Familia Oliveda Brut Nature Reserva od El Catador. Nos lekki, owocowy, usta gładkie z dużą dawką nut pochodzących z autolizy drożdży dających skoncentrowaną ale nie rześką mineralność, trochę przypominającą kit. Do tego niska kwasowość. Wino chyba po swoim szczycie. Importer: El Catador, cena 39,99 zł.
 
Jo Landron Vin Mousseux Brut Nature Atmospheres. Wino otrzymane metodą szampańską, dojrzewało 36 miesięcy na osadzie z drożdży. Nos zwiewny i delikatny. W smaku chlebowe, owocowe, wyraziste i eleganckie zarazem, wyraźne nuty jabłek, ciało średnie ale zrównoważone. Pije się z wielką przyjemnością, ale nie pozostaje długo na języku. Importer: Deliwina, cena 85,00 zł.
 
Schlumburger Gruner Veltliner Brut 2014, musujący Veltliner wytworzony metodą szampańską. Delikatne ziołowe aromaty, owocowe ciało z nutami roślinnymi i wyczuwalnym cukrem ok 8-9 gram. Świetne jako aperitif oraz do lekkich dań jak doprawione carpaccio lub tatar z łososia a może nawet do gravlax? Importer Vininova, cena 59,00 zł.
 

1 komentarz:

  1. Mam zamiar przygotować podobna potrawę dla moich znajomych, mam nadzieje, ze im posmakuje. Dodatkowo, chciałam dać im do spróbowania moje własnoręcznie przygotowane trunki, które wyprodukowałam z pomocą destylatora https://dobrydestylator.pl/. Mam nadzieje, że smakowo trafię w ich gust.

    OdpowiedzUsuń